Ιδιαίτερα στον αθλητικό χώρο, η εταιρία μας μπορεί να διεξάγει στοχευμένες έρευνες αγοράς, με στόχο την βαθύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς φιλάθλων-καταναλωτών αθλητικών προϊόντων και υπηρεσιών αλλά και του γενικού καταναλωτικού κοινού. Μέσα από την επεξεργασία των ευρημάτων και των συμπερασμάτων που προκύπτουν, παρέχουμε ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία που συμβάλουν αποφασιστικά στον επανασχεδιασμό και την βελτίωση της χορηγικής στρατηγικής των πελατών μας. Έρευνες που πραγματοποιούνται διεθνώς και δύναται η εταιρία μας να υλοποιήσει είναι ενδεικτικά οι παρακάτω:
- Sponsorship Impact Monitoring (Παρακολούθηση τάσεων, βελτιστοποίηση)
- Endorsement Check (Αξιολόγηση, επιλογή, παρακολούθηση)
- Segmentation (Προφίλ κοινού: δημογραφικά, ψυχογραφικά χαρακτηριστικά, ιδιαίτερες ανάγκες)
- Event Research (Βαθμός engagement, αποτελεσματικότητα activation της χορηγίας)