H SponsorValue Hellas A.E. ιδρύθηκε το 2010 με σκοπό να προσφέρει στους πελάτες της υψηλού επιπέδου αξιολόγηση των χορηγικών προγραμμάτων τους, ιδιαίτερα αυτών που πραγματοποιούνται στο χώρο του αθλητισμού, αλλά και στον ευρύτερο χώρο των εκδηλώσεων/παραγωγών που έχουν τηλεοπτική κάλυψη όπως για παράδειγμα το product placement.

Η SponsorValue Ελλάς A.E., έχοντας διαγράψει μια πολύχρονη πορεία στη συστηματική μέτρηση της αξίας μιας χορηγίας, διαθέτει το know how, την εμπειρία, τις κατάλληλες τεχνολογικές υποδομές και το εξειδικευμένο προσωπικό που της επιτρέπει να καλύψει πλήρως σε διεθνές επίπεδο, οποιοδήποτε project σχετικό με την χορηγική ανταποδοτικότητα και τους τρόπους μεγιστοποίησης αυτής.

Η Iστορία μας

  • 2010
    Ίδρυση της SponsorValue Hellas A.E.
  • 2011
    Αποκλειστική συνεργασία με την IFM
  • 2014
    2014 H IFM εξαγοράζεται από Repucom
  • 2015
    H Repucom εξαγοράζεται απο την Nielsen
  • 2016
    Αποκλειστική συνεργασία με τη διεθνή εταιρία IRIS (Intelligent Research in Sponsoring)

2010 Ίδρυση της SponsorValue Hellas A.E.

2011 Αποκλειστική συνεργασία με την παγκοσμίου φήμης εταιρία Repucom\IFM

2014 H IFM εξαγοράζεται από Repucom

H IFM εξαγοράζεται από Repucom και συνεχίζει η αποκλειστική συνεργασία μας

2015 - H Repucom εξαγοράζεται απο την Nielsen

2016 Αποκλειστική συνεργασία με τη διεθνή εταιρία IRIS (Intelligent Research in Sponsoring)

Γιατί συνεργασία με εμάς;

Γιατί η προσέγγιση που ακολουθούμε συνδυάζει την αναλυτική ικανότητα με την μεθοδική σκέψη.
Γιατί οι υπηρεσίες και τα προϊόντα μας βασίζονται στην εκτεταμένη εμπειρία μας, την πιο σύγχρονη τεχνολογία και την κατάρτιση των ανθρώπων μας.
Γιατί η αντικειμενικότητά μας στην ανάλυση των δεδομένων, μας επιτρέπει να προσφέρουμε στοχευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Γιατί είμαστε η μοναδική εταιρία στην Ελλάδα που διαθέτει αναλυτική βάση δεδομένων για τις χορηγικές αποδόσεις στον χώρο του αθλητισμού, του πολιτισμού και της ψυχαγωγίας.
Το σημαντικότερο: Γιατί δίνουμε αξία στην χορηγία σας!