ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΟΡΗΓΩΝ
16440
page-template-default,page,page-id-16440,theme-bridge,bridge-core-1.0.6,a-enabled-text-social-share,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,columns-4,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Η μέτρηση των λογοτύπων των χορηγών γίνεται σε Τηλεόραση, Τύπο, Ίντερνετ και Social Media για κάθε διαφορετική θέση στην οποία εμφανίζονται είτε πρόκειται για γήπεδο είτε για κάποιο άλλο χώρο εκδήλωσης (π.χ. πινακίδες, LED, Cam carpet, AD time, φανέλες, Backdrop χορηγών, banners κλπ). Συγκεκριμένα:

 

Τηλεόραση

Με τη χρήση του εξειδικευμένου μας software, πραγματοποιούμε ψηφιακή ανάλυση της παρουσίας του λογοτύπου στα επιλεγμένα τηλεοπτικά προγράμματα (live αγώνες, αθλητικές εκπομπές, δελτία ειδήσεων κ.α.). Η αξία υπολογίζεται με βάση το CPT (cost per thousand) και τις επίσημες μετρήσεις θεαματικότητας της AGB Nielsen. Τύπος Παρακολουθούμε και καταγράφουμε την παρουσία ενός χορηγού στα έντυπα. Συλλέγουμε και αναλύουμε κάθε αναφορά σχετική με τον χορηγό είτε στην εικόνα (logo visibility) είτε στο κείμενο. Η αξία υπολογίζεται με βάση το διαφημιστικό κόστος.

 

WEB/ On Line Analysis

Παρακολουθούμε και καταγράφουμε την παρουσία ενός χορηγού στα on line μέσα. Συλλέγουμε και αναλύουμε κάθε αναφορά σχετική με τον χορηγό είτε στην εικόνα (logo visibility) είτε στο κείμενο. Η αξία υπολογίζεται με βάση τη θέση, το μέγεθος του λογοτύπού και το web traffic σε συνδιασμό με μια κατ’ εκτίμηση προσέγγιση του traffic του άρθρου που εντοπίζεται το σχετικό υλικό.

 

Social Media Analysis

Καταγράφουμε και αναλύουμε κάθε χορηγική εμφάνιση σε εικόνα, κείμενο ή video στους επίσημους λογαριασμούς μιας ομάδας, μιας διοργάνωσης ή ενός event. Η αξία υπολογίζεται με βάση το engagement του post (like, share, comments) ή το reach (εάν παρέχεται από τον πελάτη).

X